Jobb

Sådär då var första natten avklarad. Det gick helt okej, var lite enformigt och så. Man var riktigt trött i slutet iaf vi satt och skrattade åt allt möjligt. Sen jobbar man med vissa speciella människor som är som dryga.
BTW Robin kanske jobbar med någon av tjej som kanske passar dig, jag vet inte :P
Fast dom flesta tjejerna är som dryga, 18 åringar vettu, en som verkade riktigt korkad (hon var blond).

Sen är ju infon på Posten riktigt sämst, kom dit och sen fattar man inte var man ska eller något. Bra att dom som jobbar där höll med iaf :). Våra arbetsledare är riktigt sköna iaf. Sen fick jag schemat igår (som man skulle få hemskickat egentligen, men posten och info....). Jag trodde ju att vi hade 22.00 - 06.00 varje dag, men så var inte fallet det var bara söndagar man hade den tiden. ALLA andra dagar börjar jag 20:00 - 06:00 det hela blev genast mycket jobbigare. Men det är väll bara att bita ihop, det är ju bra pengar sen, så får man tänka.

Har iaf suttit och druckit massa kaffe för att hålla mig vaken, och måste säga att jag nog blivit en kaffedrickare.... När man kan dricka kaffe svart så tror jag man har "klarat" stadiet så att man blivit en kaffedrickare. Men men så kan det gå. Fick även veta att jag var ledig på lördag weee... Då har jag jobbat 9/12 - 23/12 med 1 dags ledigt :p.

Nu ska jag fika lite, sen bara ta det lugnt.

SHAKE 'n STAY AWAKE!

Kommentarer
Postat av: Lizz

stor kaffedrickarn alltså, vad duktigt av dig!

2008-12-15 @ 14:02:21
Postat av: Bonusfarsan

Jojo...inte bara Henke som skall dricka upp mitt goda kaffe till Jul....



Kram! å hälsa frun...

2008-12-15 @ 15:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0