Jobb jobb jobb

Jaja, börjar kännas lite jobbigt nu alltså. Har inte gått så många dagar men är riktigt drygt. Speciellt i början dom första 2 timmarna när vi ska stå och handsortera posten, fy fan.
Annars rullar det väll på, höll på att somna på videokodningen också, nickade till x antal gånger :)
Skönt med kodningen för att man får sitta ner, dock får man ju aldrig rita rutor :(

Tror inte jag ska dricka kaffe så himla sent, för att man är ju pigg när man kommer hem. Men det sitter bra när man tar det iaf. Svårt det där..

Man hinner inte med mycket när man sover bort hela dagarna och sedan vaknar man för att äta och sen jobba.
Undrar hur en av mina arbetskamrater kommer må inatt då han jobbade direkt efter vi kört ;P han började 08:00 och ska jobba till 16:00 så vi får se hur pigg han kommer vara :P

Nu ska jag iaf gå och klippa mig hos min kära lilla flicka.. Sen ska vi väll äta och sen ska man jobba. Tur det inte är såå länge kvar.

Shake SHake SHAKE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0