Money for Nothing...

"Money for nothing, money for nothing" jag tror att det är min nya låt.
Iaf enligt Elin ang mitt jobb, vadå liksom. Igår var det tufft ju, börja 11:30 sen sitta i en skön stol och se lite tv.
Prata lite med folket se hur dom har det. Se lite mer tv, och ta det lugnt. Senare mot kvällen så satt jag i ett hörn i mörkret och kollade på när en person sov. Sen slutade jag 21:30 och for hem.

Och snart ska man iväg till tandläkaren och se om det blir nå bättre i munnen, är inte lika öm som tidigare. Men kan fortfarande inte gapa som man ska. Sen blir det iväg till jobbet, får se om man kommer för sent eller inte.

Känner mig lite små trött, speciellt när man har så tunga dagar. Snart börjar posten också, på söndag. Då får man nog göra en massa jobbiga saker, var där förra helgen och satt i 4 timmar med något program man skulle kunna.


SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer
Postat av: elinnn

ja, det verkar ju inte vara allt för ansträngande ^^

2008-12-12 @ 00:40:03
URL: http://ehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0