Slut

Sådär då har man jobbat klart för i år då. Var skönt att sluta men ändå lite tråkigt att lämna alla man lärde känna. Men man får väll söka dit igen vid senare tillfälle. Nu ska vi se hur mycket man får jobba på sjukhuset, sen måste man hitta något jobb för annars kommer det att bli riktigt tufft.
Känner mig trött, blir att sova tidigt när jag kommer upp till Umeå, bussen går 18:00.
Kommer åka med Markan som kommer från Västerås och ska byta till buss i Sundsvall.

Igår var jag och Hampus på stan och köpte julklappar, vad man kan fynda på vissa affärer alltså ;)
Vet bara inte hur jag ska få med det på bussen.... men det löser väll kanske sig på något sätt.

Har ont i halsen, det är ju perfekt att man inte kan svälja så bra när det börjar bli dags för den goda maten, är det inte tänderna som orsakar att man får svårt att svälja så är det väll något annat, inte lätt alla gånger.

Nu ska jag ta och vakna till lite, se någon serie och sedan invänta Johanna.

SHAKE 'n BAKE!

(känns verkligen inte som att det är JULAFTON imorgon... :O )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0