Stå i...

Tjabba.

Jag har ont i käken, kan som inte gapa... Eller måste anstränga mig.
Kan man sträcka käken? Något måste ha hänt, kanske var på träningen i måndags för det var efter den jag började tänka på det. Får se hur det känns om någon dag annars får jag väll kolla upp det.


Idag har jag byggt ihop en hylla, spika går ju sådär ;P
Sen har jag dammsugit lägenheten eftersom det ska vara någon slags Allovera kväll hemma hos oss ska komma typ 11 personer, så vi var på IKEA och köpte några pallar igår som jag måste ta och skruva ihop innan kvällen.
Johanna som har någon tillställning då hon ska visa produkter etc, KUL.. :P


Annars sitter jag nere i källaren just nu och tvättar kläder samt laddar ner lite serier som man missat då man inte har något internet som är bra.
Man har iaf bra mottagning här nere, dock är internet sämst iaf men får härda några dagar till, för snart kommer BBB!
Robin skulle hålla lite koll åt mig, nice att ha en insider på BBB :)

Vet inte riktigt vad man ska skriva, håller på att tagga Hultsfred iaf, sitter just nu och håller på 4 stycken. Fler folk ska med hoppas jag!
Tänkte skaffa mig Guitar Hero World Tour men det får vänta lite, får se hur det blir med pengar.


Dom ringde idag från sjukhuset också, ska få jobba 9/12, 11/12 och 12/12. En dag är kväll och dom andra två är dag, så ska jag få vara på den andra avdelningen också. Sen till helgen blir det inskolning på Posten, och Johanna ska ner till STHLM med hundar och sådant.

SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer
Postat av: elinnn

räknat in mig va???? :D

2008-12-03 @ 14:18:32
URL: http://ehenriksson.blogg.se/
Postat av: Robin

Fan, ingen mer ska med. Eller, dom får fan skaffa ett annat camp då. White Room måste vara lite exklusivt ju! Vi är ju fem stycken. Eller?



Och så Roskilde!

2008-12-04 @ 13:49:11
Postat av: freddan

Ju mer som följer ju roligare blire.

Dock är ju White Room bara för vissa, ungefär som Umecampet det är bara vissa som har tillträde sen är det massa runt som.



Elin du är medräknad, klart du är :P

2008-12-05 @ 14:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0