trött

Då har man precis klivit upp, riktigt skönt att sova iaf man blir som trött.
Slutade som vanligt 06:00 imorse, sen hade jag tandläkar tid 08:10 så var ju ingen ide att gå hem och sova, så jag vandrade runt på stan i 2 timmar. Gick på pressbyrån och åt lite. Sen gick jag till tandläkaren.

Var skönt att få sitta i värmen iaf, man satt och försökte hålla sig vaken. Sen var det min tur, jag skulle dra ut en visdomstand. Det gick bara bra, men det blöder fortfarande, och vet inte om det ska göra det :S
Kom hem strax efter 09:00 och stoppade in en tuss i munnen och sedan sov jag med den :P

Arbetet igår då, det gick bara bra, var en sån natt som gick relativt snabbt. Det brukar gå snabbt när man får stå vid rätt station. Jag hade turen att kunna stå vid den största delen av natten. Har även klippt mig, tänkte färga håret. Men det blev inte av... Har fått höra att det är sjukstuga hos mamma, ni får lov att bli bättre till den 23e iaf, krya på er.

Måste se om det går att käka något.... Tandläkaren sa att jag bara får tugga med vänster sida, får se hur detta går. Ska väll inte blöda såhär länge :S

Shake änd Bejk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0