Trötter

Jag är en trött hest.
Jobbat från tisdag och ska jobba en hel del till. Har inte sovit så mycket när jag har jobbat dag eftersom man måste kliva upp vid 05:20 och man kommer inte i säng förrän 00:00. Men det är bara bita ihop.

Ska jobba kväll imorgon, så det är rätt skönt, dock missar jag utgången. Men det är ju bättre att tjäna lite pengar än att göra av med massor. Sen på söndag börjar jag på Posten då börjar 22:00 - 06:00 schemat. Sen är jag inte säker om jag ska jobba konstant fram till den 23/12. Får ta och kolla upp det, är det konstant så har jag jobbat från 9/12 - 23/12 utan någon dag pause. Och det kommer att vara jobbigt. Men som sagt, bara bita ihop.

Det är ju bra att man får något jobb iaf, så det är lika bra att ta vara på det man får. Man vet aldrig när det börjar bli mindre.
Nu ska vi snart äta Johannas special biffar får se hur det smakar, och jag har mixat ihop en kyckling sallad som jag ska ha imorgon till middag.

Ikväll blir det lugnt med någon film tänkte fixa Step Brothers, och lite morötter/gurka med dipp. Så kvällen blir lugn och så ska jag SOVA!
Trevlig helg alla ni som är lediga, och till alla er andra som jobbar.

SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer
Postat av: Robin

Har hört rykten om att ditt jobb är förjävla jobbigt.



Men det är tur att såna som du och jag får samhället att gå runt.

2008-12-12 @ 21:17:11
Postat av: elin

bit ihop freddi, jag menar... vi kämpar ju som vargar på dagarna!

2008-12-12 @ 21:28:58
URL: http://ehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0