48

48 frågor.


1. Hur mycket pengar har du på din mobil? I skrivande stund har jag 58,80kr.
2. vad ser du om du ser åt vänster? En vägg
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Just nu.... Ingen, men snart Johanna ;)
4. Hur lång är du? 175 står det i passet iaf.
5. Vilken är den senaste filmen du sett? 40 days and 40 nights, som gick på TV för någon dag sedan.
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Från Robin: "Är den grym? ;)"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Har gratis SMS så...
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

9. När såg du senast din mamma? För ungefär 4 timmar sedan.
10. Icke godkänt i något ämne? Man har ju det....
11. Mvg i något? Det har man också.
12. När vaknade du idag? Idag har jag inte vaknat än ;)
13. Vilken är din favoritplats? Den var svår, nära Johanna så är allt bra.
14. Vilken plats föredrar du minst? Något övergivet hus mitt i skogen.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Kanske på ett BB nära dig? :O
16. Hur stor är din säng? 140x200cm

17. Vad sover du i? Kalsonger
18. Hur många kuddar har du i sängen? 5
19. Var har du bott/bor? Högakusten, Klockestrand, Umeå (på 5 olika ställen), snart Sundsvall.
20. Tycker du om kinamat? Det ska jag äta till middag, ja det gör jag.
21. Tycker du om kaffe? Hmmm, ibland... iaf med glass.
22. Vad dricker du helst till frukost? Juice (Glocken)
23. Kan du spela poker? Yes, får dra ihop ett gäng och köra snart!?
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Hmm... Inte än iaf.

25. Vill du ha barn? Det vill jag, men inte just nu.
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, och det ska jag väll behöva slippa.
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng
29. Vad spenderar du helst pengar på? Vet fan inte vad jag gör av mina pengar, senast var ju en dator iaf.
30. Äger du en krulltång? NEJ, bort med krulle.
31. Kan du rulla med tungan? Klart jag kan ;)
32. Vem är den roligaste människan du känner? Också svår, folk är roliga på olika sätt...

33. Vad har du för ringsignal? Fort Minor - Remember the name
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Vet inte var dom finns isf.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min T-shirt
36. Kan du byta olja på bilen? Vill jag väll inte påstå, men det löser jag.
37. Vilken var den senaste boken du läste? American Psycho
38. Dansar du i bilen? Dansa, bil.... Går det?
39. När var du i kyrkan senast? Hmmmmm, för kanske 4 år sedan på dop.
40. Hur många hål har du i öronen? 0st

41. Har du någon piercing? Nej
42. Har du någon tatuering? Det har jag, vill ha fler!
43. Har du provat droger? Allt är ju droger nu för tiden.
44. Röka eller snusa? Gör nej, provat ja.
45. Har du pojkvän/flickvän? SAMBO! wao
46. Vad är ditt mobil nummer? 0730675793, föredrar som sagt SMS!
47. Vad ska du göra ikväll? Fredagkväll, blir nog lugn. Städa, packa, se TV, sova.
48. Har du några syskon? Ja, 2st bröder på 8 och 16.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0