AG

Börjar bli less på detta internet, funkar ibland och ibland inte och är kass mottagning.

Torsdag... Vaknade upp och drog iväg ett sms till Elin för att se vad som stod på schemat.
Elin och Hampus skulle på till birsta och köpa ett spel (Hampus kanske inte vill att jag nämner det? hehe) men istället så kom dom hem hit och hämtade mig. Hampus fick kolla på lägenheten.

Sen så for vi till Coffee House och köpte lunch, blev nå kycklingsallads tjosan som Elin sa va gott. Stressas jävla människa som jobbade där må jag säga, allt skulle gå på 1 sekund. Jag och Elin har kommit på att vi ska bli matkritiker, får se hur det går med det.

Vi for hem till Hampus och käkade sen gick vi ut med hans hundar innan vi for till birsta och handlade ett spel och sedan skulle vi till Elin och testa det. Johanna kom och hämtade mig så jag hann tyvärr inte se hur det såg ut, får ta det en annan dag.
AG = Arbetslösa Gänget som Johanna kallade oss....

Vi kom hem, gjorde lite mat och sedan skulle Johanna iväg på Brysselklubben å träna hund... Jag stannade hemma och såg på en massa serier. När Johanna kom hem så blev det att skriva ett personligt brev till posten och sedan så såg vi klart Last king of Scottland.

Nu ligger hon här brevid och halvsover, och jag ska väll ta och göra detsamma. Så får vi se vad fredagen har att bjuda på.
Natti natti.

Dagens klipp: Cannibal Corpse, talks about WoW




SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0