DONT TRY THIS AT HOME!!

Hej


Idag har jag haft en riktigt underhållande och overall bra jävla dag/kväll.

Började ju som tidigare skrivet med hockey nere på Nolia, sen käkade jag middag nere hos mamma. Efter middagen så for jag till Sandström, vi skulle fixa en banderoll för Niklas som skulle spela match.

 
               

Vi begav oss till matchen med signal horn och banderoll, och kunde se ett TEG som vann över Lycksele med 5-3. Dock något som var riktigt tråkigt var att Niklas inte fick spela något :(

Men vi hejade på iaf och levde rövare, Niklas uppskattade iaf vad vi gjort...... Tror jag?

 

JAG LYCKADES FÅ TA I EN MATCHPUCK!! YES YES viktigt!


Sen for vi hem till Sandström igen
, kollade lite på Eriks fiiiina rum med biosystem och allt ;) kollade på lite standup med Glans. Sen så började det som var EXTRA roligt.


Jag och Hägglöv skulle käka
en konserverad cheeseburgare från tyskland, och det smakade…. Ja… SATAN fy fan alltså, luktade inge vidare och smakade inte mycket bättre. När det var lite kvar av hamburgaren så tog jag lite olika kryddor och slängde på min bit, och det gjorde den mycket godare men ingen höjdare igen.

 

 

Och då kommer vi till nästa roliga sak
, DEATH RAIN (låter nästan som någon sorts drog :P), som vi skulle sniffa (film finns som länk i slutet av inlägget.). Det är EN AV dom starkaste chili pulver kryddan som finns, HAHA, det rann tårar och det brann i näsan, trodde jag kunde spruta eld men det gick inte :(

 


Nu hade vi glöden uppe och ville göra något mer
, och Erik som är kungen av starka saker hade såklart mer att bjuda på. Denna gång var det Blair's 3AM, som är på top 15 av starkaste flytande chili. Vi doppade TOPPEN på en tandpetare dvs inte alls mycket. Men satan vilken kraft, brände i halsen och över hela munnen och det rann bara saliv, som vi bestämde oss för att spotta i ett glas för att sedan ta som en shot, va som varmt slime, inge vidare och spottades ut snabbt som satan.

Efter det fanns det inte mycket mer att göra, så vi var som klara där. Fick med mig lite Death Rain hem också, så om någon vill smaka sen så kan vi ju se vad ni tycker.


Toplista värsta!

1. Den konserverade cheeseburgaren tar priset, riktigt svår att få ner och smakade och luktade helvete, kväljningar som bara den.

2. Death Rain som åkte upp i näsan, brann och sved lite som..

3. Tandpetaren i Blair’s 3AM brann i munnen och skapade massor av saliv.


DONT TRY THIS AT HOME!

Riktigt rolig kväll med massor av underhållning. Blir det att starta någon sorts Jackass eller liknande?


Film: Death Rain snort


SHAKE ’n BAKE!


Kommentarer
Postat av: Niklas

klart jag uppskattade vad ni gjorde, många i laget var riktigt avundsjukda :D!

synd bara som sagt att man inte fick lira nått... :(

2008-11-08 @ 11:03:56
Postat av: Lizz

haha! go filmen!

2008-11-08 @ 14:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0