!!!

Släpet kom 22:35 och sedan började jag lasta. Jag och farsan bar ner tvn och tv bänken och det fick plats i bilen. Vilket betydde att det skulle bli massa plats i släpet = jag behöver inte skruva och dona på cykeln! Viktigt!

Gick snabbt att lasta in, tar lång tid att packa, går snabbt att lasta och packa upp som en viss person sa.

Så har packat allt och är redo för avfärd, 10:00 är tanken att vi ska fara. Tomt tomt tomt här inne....
Ska se på lite Dexter och sedan kanske nån film eller så, eller sova så det blir morgon!


BTW (By The Way), så glömde jag att nämna en sak om lördagen... Stötte ju på mina söta pojkar Fredrik och Matte!! Förlåt att jag glömde nämna er! I will not forget you.
Min pappa och Mattias pappa gick i samma klass när dom var små, sen gick jag och Mattias i samma klass, så vi får väll försöka lösa det där när vi får barn så dom går på samma skola :P


PIRRIGT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0