Hej

Man har som ingen ork att logga in och skriva när internet är så segt, har problem att ladda sidan och tar ju fan 3 min att ladda den. Men det ska bli ändringar snart!


Vad har hänt? Jag har varit och ätit väldigt god mat hos Johannas föräldrar för att hennes pappa har fyllt år, sen har jag varit ute på partaj med Elin och det var väll inte något speciellt drag kan jag väll säga, var inte så kul. Absint & Cola smakade väll inte så gott men det gick iaf och lärde känna massa old folks :P
Han jag satt och pratade med var 27 och pilot, sen åkte jag taxi hem med nån 26-28 åring som jag träffade där också. Men dom var alla sjyssta.

Har tränat lite innebandy, har gått okej, hade lite ont i knät första träningen men det har gått över. Ska träna på torsdag igen. Vill spela match.... Hoppas man kommer med, men borde gå tycker jag.

Har varit på AMS, och det är klart att jag har en person som är ny på kontoret som inte vet såå mycket. Det är väll likadant som i Umeå man far dit, dom snackar, men dom säger inget av betydelse. Men men, får se var det leder.

Har spelat mycket Xbox, klarade som sagt Assassins Creed för ett tag sen, och nu håller jag på med GTA IV, efter det har jag som inget spel man kan varva.... Får väll bli NHL09 eller så får man väll köpa sig ett spel. ELLER så fixar man internet!

Får ta och styra det där snart börjar bli less.... Annars i veckan vet jag inte riktigt vad som sker.
Ska ta och rulla ur sängen nu iaf.. Bye

SHAKE 'n BAKE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0