Hej

Hej Sundsvall...

Har varit lite knas med internet, vi skulle få använda oss av trådlöst men det är så dålig mottagning för att vi är långt ifrån routern. Nu sitter jag i sovrummet då fungerar det iaf att komma åt internet. Och fick reda på att vi bor i samma lägenhet som Malin Moström och Jesper Jäger tror jag det var. Cooooolt! :P

Kom ner i måndags, resan gick bara bra rätt så snabbt. Sen packade jag in några lådor. Efter det ringde jag Elin och vandrade med henne på stan ett tag. Sen var jag och Johanna och handlade mat och en massa sånt man behöver :P
Blev pizza och efter det så blev det att fara och träna. När träningen var slut så for vi hem och lastade in dom sista lådorna och började packa upp.

Tisdag: Var på stan med Elin och gick till AMS för att snacka lite, ska dit igen på måndag. Sen gick vi runt och kollade på massa affärer. Köpte ett par byxor på MQ, och sen käkade vi en baguette på det där baguette stället... Såg riktigt små ut först men sen när dom lagt på allt så var den riktigt stor och riktigt god. Sen gick vi till Claes Ohlssons och köpte en hink och en riktigt jävla dålig musmatta. Efter det for jag hem och mötte upp med Johanna och vi for och hämtade Chanel samt en låda. For hem och käkade sen skulle vi möta Elin för hon skulle komma och kolla på lägenheten, så vi käkade lite glass och drack julmust och kollade på TV.

Just nu är det lådor lite här och var för vi inte fått förrådet än, men det ska vi få idag tror jag så då blir det lite mer plats.
Vad ska jag hitta på idag... Kanske bygga ihop en byrå eller så, får se. Måste dock skaffa internet, tror jag. BBB ser det ut som, måste ta reda på info.

Allt bra med er?


SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer
Postat av: ..

samma lägenhet? inte i samma hus?

2008-11-12 @ 15:04:14
Postat av: freddan

Samma hus OCH samma lägenhet, enligt hyresvärden. Peije dah man

2008-11-13 @ 00:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0