hockey

Vaknade av att jag fick ett SMS vid 12:56 ungefär, där stod det "skulle du vara med och åka?"
Ja det ville jag, Peter kom och hämtade. Sen var det bara att fara ner till Nolia.

  
Peter körde..................... Så det var bara hålla i sig.


   
Vi klarade oss fram, och snörde på oss grillorna.


   
Vi åkte lite, spelade lite, pratade lite och lite allt möjligt.


   
Sen blev det några klassiska hockey poseringar ;)


Efter vi åkt ett tag så for vi hem, jag tog en dusch och sedan stoppade jag in lite kläder i tvättmaskinen. Tog lite att käka eftersom jag inte hann att fika något. Nu sitter jag och lyssnar på lite musik, fixar med playlist och så.
Ska snart ner till mamma och äta kinamat och efter det ska jag fara till Peter, det ska drickas några bärs och det ska fixas banderoll, för vi ska fara och heja på Niklas när han spelar hockey match :P

SHAKE 'n BAKE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0