Sådär

Var ute med Hampus och Roy i fredags, det var väll inte speciellt roligt...
Vi var hos Hampus och förfestade, och vi var 3st som drack. Hade sällskap av två stycken som drack saft :P
Sen kom Therese och Elin och hämtade oss, väl inne i stan så gick vi på Svenssons men sög där så vi gick till,
det där nygamla stället... Men gick aldrig in, sen gick vi på Irish men var inge bra där heller.
Vi drog oss till Subway och satt där ett tag, käkade lite, sen gick vi hem.

Lördagen blev spela lite GTA sen såg jag på Making of Sagan om Ringen, roligt att se men riktigt långt äre.
Käkade brända fiskpinnar :P och sedan kom Elin vi köpte lite godis och såg på Blades of Glory och sedan spelade vi lite GH. Ringde även ett samtal till BBB så nu kommer snart internet, skulle ta mellan 10-20 dar eller vad han nu sa. Sen är ett hemnummer fixat också, så är det någon som ska ha det så får ni väll säga till :P

Nu ska jag väll sova, sen kommer Johanna hem från Norrköping klockan 20:00 cirkus. Då måste vi handla lite också.

Har fått jobb på Posten också, 14/12 - 23/12 tider 22:00 - 06:00. Sortera är väll det som ska göras, får se om det går någon buss upp till Umeå den 23e eller hur det blir, annars kanske jag ska till Hudiksvall, men är ju ett tag kvar det återstår att se.
Sen ska jag upp till sjukhuset på måndag och så får vi se hur det går där.

Saknar min lilla snuttis ;)

SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0