Skönt

Sitter i sängen med datorn, riiiiktigt skönt. Kan ligga i sängen och kolla på serier och så.
Snodde Elins 48 frågor för jag hade lite tråkigt, tack ;D

Jag och Robin diskuterade för någon dag sen vad det är med folk som dricker vin och äter ost.....
Varför!? Alltså det handlar till största del om tjejer, mellan 17-23. Tror ni att ni är sofistikerade på något sätt, vi förstod iaf inte poängen med det hela. Robins mamma förklarade iaf att det kan vara gott med vin och ost, men längre än så kom vi inte.
Känns bara så..... estet, stroppaktigt eller något... Är som att det ska vara förfinat, men usch!

Nu ska jag väll ta och runda av, sova sova...
Ska ju åka skridskor imorgon på Nolia, vid 13 var det tror jag?
Sen ville kusinerna ha avskeds bio i helgen, på lördag. Blir väll Saw 5.

Song: Kid Down - I'll do


SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0