Snart

Det börjar närma sig nu, idag har jag sovit länge.
Vaknade vid 14:00 och glev upp fixade lite mat, sen kom mamma.
Vi städade och torkade bar ner lite kartongen till garaget etc. Nu känns det riktigt tomt här.

Käkade lax till middag och såg Pearl Harbor med fader. Sen for jag till Robin han hade dock inte slutat jobba när jag kom dit. Så blev jag bjuden på mat där också :P kött och ris, riktigt gott. Blev som en dubbel middag.

Efter vi käkat så for vi ner på bio, kusinerna Robin och Linda och hennes pojke Ludde. Vi såg SAW 5 den var faktiskt riktigt bra, hade fått dåligt med betyg. Måste säga att denna film var näst eller tredje bäst. Tvåan är fortfarande bäst. Man fick som lite mer story handling och man var lite förvirrad efter 4an men nu klarade dom upp allt sånt.

Bion var klar och vi gick hem till Robin, där kollade vi på O.C och när det var slut så cyklade jag hem. Känner mig trött så funderar på att sova strax så det blir morgon snabbt och så man kan sova igen så det blir måndag.

För på måndag vid 10:00 så börjar den riktiga flytten söderut!


SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer
Postat av: Freddie Thorn

Jaha du missade väl kvällens viktigaste detalj? Nämligen den att du sprang på världens sötaste par på stan bestående av undertecknad och herr Mattias Carleborg?

2008-11-09 @ 19:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0