Tiden går så sakta

Varför ska det vara så segt.... Kom hem i söndags natt, och känns som jag varit hemma i en evighet.
Vill ner igen.. I Tisdags så packade jag och min kära mor, och vi blev klara på ungefär 3 timmar.
Och när det står massa fulla flyttkartonger så blir man ju bara mer sugen och tycker att det går så sakta.

Är rätt så tomt "hemma" nu.. Tanken är att vi ska åka ner på måndag (pappa erbjöd sig att köra, så kan han jobba där nere också).

Igår så jobbade jag från 17:00  - 02:00 fan va drygt, höll på att somna mot slutet men med lite milkshake så klarade man sig ;) .
Var in på jobbet idag ett tag för jag skulle byta bort några pass jag hade, och det går riktigt snabbt att byta bort pass om man bara ringer till rätt person. Så nu har jag inget jobb i Umeå, bara att sitta och invänta.

Nakdelen med att allt är packat är ju att alla kläder är packade och alla glas och sånt är packat, och det orkar jag inte ta upp... Har funderat på att handla typ frukost och så, men det känns som jobbigt. Får överleva iaf kanske, om jag inte köper vi ser väll.

Var och hämtade min nya dator samt hårddisk idag också, och den ska fixas till ikväll.

På lördag ska mamma och jag städa lite, hon är bra snäll hon som erbjuder sig. Sen ville dom komma ner någon gång i december.

På dagarna annars händer väll inte så mycket.... Sitter och spelar Assassins Creed, och det är väll det som jag kommer göra tills jag åker ner till min nya stad Sundsvall. På tal om det, man kanske ska ta och adressändra också, vore ju smart.

Men nu ska jag äta upp mackorna och äggen och dricka julmusten och sedan spela lite AC.

Sundsvallsbo.... sitter och suger lite på ordet... Ne Sundsvall.... Inget bra namn på en stad, men dit ska jag. Tur jag inte ska dit för stadens skull iaf ;)
UMÄH klingar ju som så bra... alla dom där städerna, UMÄH, LULÄH, SKELLEFTÄH, PITÄH.
Men men, a man got do to what a man got to do, eller visst äre så?

Fast stadsdelen dock... Grubbe låter ju inte så jävla hippt, bättre låter dock det nya stället, Västermalm... WAY bättre om jag får säga det själv...


Saknar dig, Johanna du är den bästa. Älskar dig så otroligt mycket.
Älskling..... Nu laddar jag pusspistolen!

SHAKE ...... BAKE!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Hägglöv

Du får ju räkna stenhårt att vi westslättare kommer och knackar på några gånger ;)

2008-11-06 @ 16:47:15
Postat av: elinnn

flyttar du ner redan nu?!? :D va kul!

2008-11-06 @ 21:11:20
URL: http://ehenriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kikar in =)

2008-11-06 @ 21:18:03
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0