Back home

Sådär då har man kommit hem från Sundsvall än en gång.
Det har varit riktigt trevligt, fest, tårta, god mat, spel och massa annat.

Kom ner på tisdag kväll när Johanna fyllde år. Åt lite mat och tårta och pratade med hennes vänner (Hampus, Elin, Therese). När dom blev less på oss så valde dom att avlägsna sig från residensen.
Och efter det var det dags för spel Trivial Pursuit, gick bättre än vad jag hade räknat med kanske, men vinst blev det inte.

Sedan blev det ny dag nya äventyr.
Det var en ny människa som skulle bjuda på kalas, Elin. Så det blev tårta för 3e dagen i rad. Så vi var där och firade henne och busade runt.

Sedan kom Torsdagen då var det ju Magnus Betnér på schemat. 4/5 Fersar får han i betyg. Man kanske ska boka biljetter när han kommer till Umeå 30/10, vi får se.

Fredag, då var det utgång.. Jag skulle få beskåda den fina "stenstaden" där man kan vandra i timmar. Kanske inte själva staden men stadens uteliv iaf.
Vi for till Elin för en liten förfest. När vi var hos Elin på onsdagen så hade jag skådat att hon hade Guitar Hero, så då var jag bara tvungen och utmana henne.
Gick väll sisådär, men när det väl gällde så visade jag var skåpet skulle stå ;P
Men Elin du var bra, och du ska få din revansch! Men det kommer inte bli lätt.

Utelivet i Sundsvall då... ja... Det var väll inte lika mycket folk ute som det brukar vara i Umeå, kanske för att lönehelgen var helgen innan men vafan... Hindrar det Umeborna när man går ut här? Neee så Sundsvall får skärpa sig lite där.
Men det var kul, iaf av det jag har att minnas.

Lördagen blev det lugnt, vi spelade lite spel etc. Och nu var det Jeopardy som skulle spelas, fy fan.... Det gick inte alls så bra. För seg på knappen, eller så var det alla andra som fuskade ;)
Fick iaf ihop några poäng eftersom jag tydligen var ett mästare på kategorin "Talet i Talen" eller något liknande. Men poängen skulle ju såklart försvinna lika fort som dom kom i finalen då man såklart satsar allt (annars är man ju mesig.) och svarar fel. Tror inte Jeopardy var ett spel för mig. Efter det blev det YATZY, och där hade jag väll satt ribban högt då jag sa att jag alltid får YATZY när jag spelar. Det var väll näst sista kastet som blev YATZY också så jag klarade mig.
Dock vann jag inte, utan kom 3a men det skilde inte många poäng mellan 1-3 tror det var totalt 5 eller något. Nära skjuter ingen hare.

Hände massa annat också men det blir så mycket text ;P
Men tack alla för en riktigt trevlig vistelse i Sundsvall, det får vi göra om.
Tackar även för det goooda maten som det bjöds på, ifall jag har glömt att göra det.


Elin kom ihåg att ha på dig tröjan!



Nu är bloggen up and running igen och nu blir det att sova så man orkar jobba, 16:15 kom å köp middag :p

Johanna <3
SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer
Postat av: elinnn

Att jag ska träna! tills mina fingrar blöder! ;D Som jag sa så kan jag sova med den där tröjan, tänker inte visa mig bland folk i den ;) det kan du och johanna glömma! haha

2008-10-06 @ 18:38:00
URL: http://ehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0