Bad day

Dagen började med att jag blev väckt vid 09:00 tiden av att dom höll på uppe på vinden, dom hade någon monster såg som levde om som fan. Somnade om men vaknade igen vid 10:00 sen slutade dom och jag lyckades somna för att sedan vakna till samma monster vid 12:00 tiden. Jag kollade lite på TV och gick sedan och slog på datorn.
Läste runt på lite olika hemsidor och pratade med folk på MSN.

Vid 15:30 började jag cykla ner till jobbet, kom dit och allt var frid och fröjd.
Började mitt pass vid 16:00 och jag var inte så värst taggad på jobba, gick fel, glömde ge växel, glömde ge dipp, lyckades bränna mig när det skvätte olja på min hand.
Men fick iaf ta emot min första 1000-lapp :P.
19:10 gick jag iväg och räknade pengar gick okej, stämplade ut vid 19:30, sen skulle jag byta om och fara hem.

Gick ut till cykeln och började cykla, och fan det regnade ju som fan. RIKTIGT jobbigt, var dyngsur när jag kom hem.
Nu är jag iaf hemma, svider lite på handen från den varma oljan, men bara bita ihop.
Vad ska man ta och hitta på ikväll måntro..... Är less, less, less.... bläh. Men man ska jobba hela helgen och natt på lördag, man får väll bara bita ihop....

Var fan riktigt nära på att kliva på bussen till Sundsvall, men får vänta ett litet tag till.
Saknar dig, puss


SONG! : Laurent Wolf - No stress

SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0