!%&!)¤()/¤/)

Dagen lördag.... Vaknade vid 13:00 tiden av att solen strålade in genom fönstret och tanken var att jag skulle fara till stugan.
Men så blev det inte då pappa och farfar redan farit. Så istället för stugan så fanns inte mycket att göra.
Spelade lite Spore och sedan så snackade jag med Robin om att hitta på något till kvällen.

Vi skulle se fotbollen och alla vet väll vilken match det var? Innan han kom så käkade jag lite fläskkarré riktigt gott.
Sen så kom Robin och vi började med att spela lite NHL, det var kul. Sen såg vi fotbollen som inte va lika kul, det är fan riktigt tråkigt att se på fotboll. Ibland händer det inget på 5min å dom är bara på mitten, tackar vet jag hockey där det iaf händer saker. Vi kollade iaf första 30 minuterna sen började vi bli less och började semikolla istället.
Såg nog inget av andra halvlek men det blev 0-0 iaf, och Elmander hade ju massor av chanser vafan. Sverige är fan dåliga...

När matchen var slut och vi hade youtubat samt gjort "The best paper airplane in the world" (som var sådär, kanske måste vika det lite bättre än vad jag gjorde) så bestämde vi oss för att spela NHL igen.
Men denna gång var det inte så kul, denna gång sög det riktigt jävla hårt. Fattar inte, skit spel. Är riktigt less nu alltså.
Vi lirade online 3 matcher, det gick inte göra mål, vi sköt och sköt men gick inte. Men dom vi mötte kunde göra mål hur lätt som helst riktigt irriterande. Sen nummer två var att dom ALLTID kom typ 2 mot 1 eller 3 mot 1 etc. Nummer tre när vi anföll så var dom alltid grötade framför mål så gick inte komma fram. Vi testade alla möjliga taktiker som man kan ändra till men vi kunde inte göra så att våra backar etc var framför mål. Skit spel.
Grymt less nu alltså, och det värsta var att dom vi mötte inte var bra. Vi vann på allt förutom på mål som räknas. Random spel....

Nu känns det väll lite bättre, kanske.... Men var jävligt sugen på att slänga något kanske TVn genom fönstret eller så?
Man skulle haft som Elin att boxningssäcken var mitt i rummet så kunde man bara ställa sig där å slå när man blev arg. Min är ju nere i källaren och känns drygt att springa ner dit för att slå lite. Ne usch, tror fan jag ska sova istället hur nu det kommer gå, får käka några varma mackor först och kolla på någon film så kanske det är lugnt.
Indiana Jones eller Narnia, dom nya filmerna såklart.

Imorgon är det innebandy match så får väll ta ut min ilska där istället, det är som lite roligare också, tackla någon över sargen eller så. Hmm, det låter som en bra idé.


Sov gott.
Gumsigo <3


SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0