Jeans

Hade lite tråkigt så jag bestämde mig för att ta fram ett par jeans och leka lite med.
Kan ju va bra att "träna" på hur man ska göra så man kan göra på ett "bättre" par sen :P haha
Det var svårt att få korten bra, men ah syns lite iaf.


  
Försökte ta kort när jag hade på dom men var ju som svårt när man var själv...
Dom raka strecken på vänster bild är gjorda av en brytbladskniv men alla andra är gjort av grovt sandpapper.



Så jag la ner dom på golvet istället...


    
Vänster ben, upptill och ner mot knät.


   
Höger ben, upptill och ner mot knät.



Bak, vänster sida.


Blev som sagt svårt att ta bra bilder men, blev ju något iaf. Måste nog träna lite mer teknik eller något :P. Övning ger färdighet som man brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0