Jobb

Jobbade kort pass idag 16:00 - 19:00, och det var riktigt slappt. Hade ingen kassa eller något, så jag var lite allt i allo.
Diskade lite, torkade bord, såg till så det var fullt på alla stationer.
Sen fick jag även agera lärare då det var en ny tjej där som inte kunde allt. Så jag skulle visa henne lite saker etc, haha det var rätt kul. Skulle visa henne något som jag inte ens själv hade gjort, men det löste vi :P
Så jobb dagen har varit kul, skönt att få göra något annat än att bara stå i kassan å stressa, var som rätt lugnt att göra det jag gjorde :)

Ska bli lugnt ikväll, sova tidigt etc... Lär väll inte gå men man kan ju försöka.
Sedan match imorgon och natt jobb.


SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0