Måndag

09:40 - Var tiden för att gå upp då det skulle komma någon som skulle borra i taket och hålla på. Och det visste såklart jag inget om och var inte så pigg på att kliva upp. Men man var ju tvungen. Kom någon gubbe och började borra i garderoben upp mot vinden. Medan han roade sig med det så spelade jag Spore (bra tidsfördriv). Fick även reda på att jag ska jobba på onsdag och natt på lördag (00:00 - 05:00) kommer bli jobbig, så far inte ut och drick och bli odrägliga på lördag tack, för orkar inte torka spya etc. Och med det sagt så ber jag så HEMSKT mycket om ursäkt dom gångerna jag har gjort det! :P

15:00 - Jag hjälpte till att bära ner massa säckar med skräp från vinden och sedan så for jag och farfar till återvinningen och dumpade allt för att sedan fara hem och käka, blev fiskbullar och potatis (bra med lite fisk, det var ett tag sen). Hann även ringa ett samtal till ett visst ställe ang lite saker... Freddy's coming for you....

17:05 - Jens kom med bilen och hämtade mig för att vi skulle fara på träning. Dagens träning var på Vårtskolan, fy fan hatar den hallen. Men träningen gick bara bra, fick beröm så det känns bara bra. Sedan var det bara att fara hem efter en lyckad träning.

20:15 - Då var man hemma och gjorde mig lite popcorn och saft för att se på Dexter. När det var färdigt så var ja tvungen att dammsuga eftersom den där borr gubben skitat ner, för att sedan flytta på garderoben då han ska hit imorgon också för att borra mer. Nu undrar ni kanske "vad fan borrar han?". Det är så att dom ska göra lägenheten större, kommer bli dubbelt så stor eftersom dom ska fixa till på vinden och sedan bygga en trapp från min lägenhet upp till vinden. Så det kommer bli riktigt nice med större (om man är kvar och bevittnar det förståss, vi får väll se.) så han borrar så att man kan få el och sånt dit upp.

23:00 - TVn fungerade inte, blev less. Jag vet vad felet var och det var koaxkabeln som som går från väggen till boxen som hade farit ur eftersom pappa va och mekade. Men han gjorde det bara värre. Så handy man som man är så hämtade man lite verktyg och kapade sladden för att göra om allt, så nu har man lärt sig hur man gör för att kapa en koaxkabel också. Kan ju va bra att veta hur man ska göra i framtiden om någon annan får problem ;P

Koaxkabel för er som inte förstod, och sådär fint blev det även när jag kapade ;)


Blir kanske sova på ett tag då gubben ska hit imorgon vid 08:30 tiden och borra mer, men först blir det lite nudlar och TV iaf!

Johanna är en speciell flicka, nu tror ni säkert att speciell på ett bra sätt..... Men det ska ja då säga, Johanna är speciell på ett väldigt annorlunda sätt. Det är Johanna vi pratar om, du måste träffat henne för att förstå. Helt perfekt, du är bäst, älskar dig. Så du är speciell på ett väldigt super bra sätt ;)

SHAKE to STAY AWAKE!!
(Freddy is close)

Kommentarer
Postat av: Den speciella

Det värmer i mitt hjärta, att veta att jag är speciell. (: Älskar dig ('v')

2008-10-13 @ 23:00:08
URL: http://couldntsaiditanybetter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan det ha något att göra med TP-biten i näsan att göra?

2008-10-13 @ 23:01:27
URL: http://couldntsaiditanybetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0