Match

Då har man precis kommit hem från matchen ute i Vännäs mot Strand.
Matchen i sig var väll riktigt dålig, vi spelade inte alls bra.
Passningarna satt inte, vi sköt i fel lägen och hade inte alls så många skott på mål.
Det var grinigt på plan från båda hållen och väldigt mycket slag som resulterade i utvisningar.
Sen var ju ena domaren inte alls med, han visste inte vad han gjorde, dömde fel och allt möjligt.
Den andra domaren dömde som hela matchen han var iaf bra.
Matchen slutade 6-5 till oss efter att båda lagen följdes åt matchen igenom.
För mig gick det inte alls bra tycket jag, passningarna satt inte som dom skulle och mentalt så var det inte bra.
Men jag lyckades iaf med något bra, jag gjorde matchvinnande målet 6-5 genom en mycket fin passning från Kekke så drar jag på ett direktskott strax under klyk.

ib
The golden stick.

Nu blir det att äta något sen kanske vila (hur nu det ska gå) för att sedan jobba 00:00 - 05:00.


SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0