Natt jobb

Jaha, då har man jobbat sitt första natt pass.
Jag var inte hemma förrän 05:30 och somnade inte förrän 06:00 ungefär.
Det var väll sådär att jobba, som tur var fick jag inga dryga människor i kassan, mest roliga personer t.ex.

1. Det var någon gubbe som refererade till mig som "en-söt-tjej-i-kassan." vet inte hur jag ska ta det riktigt men tack antar jag.. Ser jag ut som en tjej, eller bara när jag har MAX outfiten på mig?

2. Det var 2 stycken gubbar i ungefär 50 års åldern, som inte hade fått något ligg och dom snackade hej vilt om det.
"Ah, den här killen har inte fått något ligg, så vi måste nog ta någon dip så man får sig något dopp ikväll iaf"

3. Det kom fram någon tjej mitt i kön, hon gick före och frågade:
"Visst heter du Fredrik?"
"ja?"
"Haha, men då känner jag dig!"
"Okej....?"

Sen gick hon..... Fattade inte så mycket, men det var väll kul att hon kände mig antar jag, har aldrig sätt människan...

Förutom det så var det väll inte så många speciella saker, folk var iaf trevliga och jag slapp dom dryga i min kassa iaf :)
Sen skulle vi ju såklart stänga, och fy fan... Det vill jag inte göra om, riiiiiktigt drygt var det. Städa ALLT, grov sopa, fylla på allt, diska allt, och allt som man kan tänka sig. I slutet på passet hade jag så grymt on i ryggen också, har gått över lite nu.

Sen så ska man jobba natt 2 gånger nästa vecka också, fredag och lördag, det är ju lönings helg och allt. Kommer nog bara drygt, får väll se.

Idag blir det att jobba igen 16:00 - 20:00, känner mig riktigt less, sliten och trött.

SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer
Postat av: Hägglöv

dagens bästa med han som inte fick något ligg, haha!

2008-10-21 @ 13:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0