Onsdag

Onsdag var dagen, jag vaknade vid 12:00 tiden och satte på TVn, kollade runt lite men fanns fan inget att se på. Bara skit på TV. Så efter jag legat i sängen i typ 1 timme och kollat runt på olika kanaler så går jag upp sätter på datorn och gör några mackor, ostfrallor blir det, riktigt gott :)

Sätter mig vid datorn och pratar med folk på MSN och kollar lite halft på The Big Bang Theory, efter jag har ätit klart så bestämmer jag mig för att spela lite Guitar Hero och efter 2 låtar så knackar farfar på dörren och vill att jag ska hjälpa honom, så hjälper honom lite på vinden vi mäter lite för vi ska höja taket (men själva höjningen ska ske på fredag.).

När det är klart så går jag ner igen och spelar 3 låtar till innan jag ska fara till jobbet, pappa börjar jobba ungefär samma tid så jag får köra ner till stan och sedan vandrar jag in på MAX. Jobbar lite står i kassan, inte något speciellt händer. Kommer rätt mycket folk och vi är ganska många som jobbar så är fullt upp. Men var inget speciellt, va mest less.

Passet är klart 19:15 och jag räknar kassan för att sedan ta något att äta, blev ett Green mål med bönsallad och mjölk, bönsalladen var helt okej fast den inte ser så god ut :P. Efter jag käkat så sitter jag och väntar träningen börjar 21:00 och jag orkar inte fara hem... Går ner i köket och tar en kaffe (jag som inte ens dricker kaffe) sen tar jag och her i lite mjukglass, och då blev det gott! Så jag dricker kaffe om det bjuds på glass till har jag kommit på, haha.

Ringde och pratade lite med Plutten och sedan bytte jag om och Peter kom och hämtade mig, (han kom lite sent pga att han hade tappat bort sina bilnycklar när han kollade på Dalen matchen) vi for på träningen och det gick väll helt okej där med, fick beröm av tränaren Arne igen och som han har sagt senaste tiden "Bra spelat idag, glömmer som bort att berömma dig under träningen, men du vet ju att du är bra." och som han sa i måndags "Fan jag behöver inte säga hur bra du är längre, det vet du själv att du är.". Så jag vet inte vad jag ska säga, men när det kommer från Arne så känns det riktigt bra faktiskt. Bara att ta åt sig och fortsätta på det spåret.

Efter träningen skjutsar Peter hem mig och jag ren bäddar sängen hänger ut lite saker och sätter på en omgång tvätt, sedan tar jag och hoppar in i duschen eftersom jag har druckit min "bumbibärssaft" som Kekke kallade det (det är Super Mass kosttillskott.) och nu har jag duschat etc så nu ska jag nog se en film och äta kakor eller något :P

Ha det så trevligt så hörs vi.

The song: Shinedown - 45


DU gör livet värt att leva och att man orkar varje dag, ses snart <3

SHAKE 'n BAKE

Kommentarer
Postat av: Hägglöv

värt att skämma ut mig sådär i din blogg ;) haha nu måste jag ju gå under jord i flera år :)

2008-10-16 @ 01:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0