Onsdag

Tjohej.

Då var det onsdag då, fick ett samtal från MAX tidigt och dom undrade om jag kunde jobba 17:00 - 02:00 men tackade nej.
Istället så somnade jag om och sov ett tag, och kände mig äntligen utvilad när jag vaknade. Första gången på 4 dagar, skönt.

Klev upp och slog på lite musik, för att sedan ta lite fika och spela en NHL match. Efter det så fick jag bekräftat att den som velat köpa min dator ska göra det. Så jag frågade min broder om jag kunde låna hans externa hårddisk, och det gick bara fint. Så jag tog och vandrade ner till mamma för att låna den, sedan gick jag hem igen och började föra över allt som jag ville ha kvar.

Efter en stund kom Peter och hämtade mig för vi skulle fara till Marcus som fyllde 18 och käka lite tårta. Vi gick på HP´s före och köpte present till honom blev 1 folköl var, och jag köpte den äckligaste jag kunde hitta Falcon Ale (den bruna, mörkt öl, smakar satan.). Vi satt där och snackade i 2 timmar ungefär sedan for jag och Peter iväg till träningen.

Träningen gick väll okej, har gått riktigt dåligt i veckan. Men denna träning kändes iaf bäst av dom. Sen är det match i helgen, 17:30 på Vildmannahallen mot Rundvik. På väg hem så kom Kate Perry - I kissed a girl fram på radion, och jag och Peter började diskutera ifall man hade gjort en låt som en kille sjöng "I kissed a boy and i liked it" då hade alla sagt att man var bög etc etc etc. Men när en tjej sjunger "I kissed a girl and i liked it" då är det ingen som bryr sig.
Sen när man säger att tjejer ska stå i köket, då börjar alla klaga. Det är en ganska sne bild folk har på allt.
"Boys night out" låter lite små bögigt, men om man vänder på det och säger "Girls night out" så låter det som att så ska det vara.... Konstigt.

Nu ska jag dricka min "bumbibärssaft" och sedan äta lite potatismos med prinskorv! Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, ta det lugnt kanske, äta lite popcorn och dricka saft och se en film kanske? Jag får se.
Snart fredag, då blir det äta mat med farfar och kusinen Anton eftersom vi har fyllt år, sen blir det att se Löven KROSSA Sundsvall (Det finns inget annat, Sundsvall FÅR INTE vinna, för så vet jag vissa Sundsvallsbor som kommer att vara glada och kanske retas lite? ;) ). Efter det så kommer SVANEN in flygandes vid 00:00 tiden, och sedan börjar man jobba 01:00 - 05:00. Men men, saknar dig! Puss puss


  
Bumbibärssaften! (Men inte blir jag bättre ;P )

SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0