Seg dag..

Idag har man jobbat sitt första riktiga pass, gick helt okej.
Dock kännde man sig lite lost vissa gånger och  det hände även att allt bara stod helt stilla i skallen.
Men det löste ju sig tillslut, och jag slutade mitt pass strax efter 20:00.

Efter jag jobbat klart var det bara att kasta i sig nå käka, ja det blev hamburgare det gick snabbast :P .
Sen hoppa upp cykeln och cykla till Vildmannahallen för att träna innebandy.
Det gick bara bra och duschade sen cyklade jag hem, men tog på mig lite mycket kläder kände jag blev lite varmt :P
For förbi på Statoil innan jag for hem också för att jag behövde köpa nå mackor och så till frukost.

Imorgon börjar jag jobba 16:00 igen och tror jag slutar 20:00, får se om det är lika mycket folk igen.
Var kul när det kom in en och beställde 11st Supreme burgare :P. (vi har kampanj 22kr styck).
Sen efter jobbet blir det att fara och träna innebandy.

Nu blir det att dricka lite cola och se lite serier sen sova.
natti

SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0