Seg

Riktigt segt idag, inte sovit bra nu på slutet. Haft svårt att somna sen har man blivit väckt tidigt för att man ska hjälpa till på vinden.
Annars idag har jag mest spelat XBOX och inte alls gjort något.
Lirat lite Guitar Hero och lite NHL, funderar på att lira lite Assassins men ska ju ändå fara och träna på någon timme så då äre inte värt. Sen måste jag käka något innan.

Ska sälja min dator, har hittat en köpare så hoppas den går bort i veckan. Ska sälja för jag orkar inte ha en stor stationär.
Vill ha en bärbar istället eftersom jag inte spelar något eller så längre.
Igår var jag och käkade hos mamma, och efter det så kollade jag och Peter på datorer. Vi hittade en som var inom "prisgränsen" och det blir till att köpa den när denna dator är såld.

Träning igår också som inte gick så bra, spelade forward och det är fan jobbigt om man är van å spela back :P.. men men kan va bra med kondis också. Som sagt träning ikväll också, hoppas det går bättre.


BAKE me to SLEEP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0