Svettigt

Puh, har precis kommit hem. Och det var lite väl varmt i långkallingar :P

For ner på banken och hämtade pengar för att sedan fara och handla lite.
Träffade Simon på väg hem från stan och vi snackade och cyklade till ICA Kvantum.
Väl där så köpte jag lite salta pinnar, smör, satsumas, hårdbröd. Blev lite kex/kakor också, Digestive, Brago och Mariekex.
Samt att jag hämtade ett speciellt paket ;)

När jag var på stan så köpte jag även lite alvedon, man vet aldrig när det kan behövas, samt att det har frågats efter ibland så. NU har jag det iaf! Sen köpte jag lite fiskolja omega-3 kan ju va bra att ha när man inte äter så mycket fisk.

När jag kom hem igen så ställde jag tillbaka garderoben eftersom jag var tvungen att flytta den åt el gubben, sen har jag dammsugit lite. Måste väll börja lasta in allt i garderoben igen också. Snark så segt, kommer väll sen.

Nu blir det äta mat och se lite The Big Bang Theory sen kommer Jens hit, så ska vi fara och träna.


SHAKE 'n BAKE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0