Tisdag

Blev väckt 08:15 av att den där gubben kom. Han kom in och började köra igång med sitt. Somnade om vid 08:50 tiden iaf.
Sedan vaknade jag igen vid 10:30 av att jag hade en dålig dröm, kanske är det Freddy som spökar? Ringde till Plutten och pratade lite för att sedan lägga mig och sova igen.

Sedan ringde samma plutt och väckte mig vid 12:20 ungefär, efter vi pratat lite så gick jag upp.
Och hann precis kliva upp så kommer farfar in och behöver hjälp med att bära ner dörrar/karmar från vinden. Blev väll en 12 stycken olika så runt 24 vändor upp och ner. Lite sådär morgonträning :)

Nu sitter jag å ska käka varma mackor(!) som är otroligt gott. Samt att jag ska kolla lite serier har ja tänkt, Heroes, How I Met Your Mother och The Big Bang Theory. Prison Break hade ju uppehåll :(

Sen ikväll blir det träning, sen får vi väll se vad som händer. Jobb imorgon iaf.


  
Var tvungen att ta ut allt från ena garderoben för att gubben skulle komma, så blev rätt så rörigt.


Dörrarna/karmarna vi bar ner, vissa var lätta vissa var tunga. Men det gick ju.

  
Vinden som ska bli det nya rummet, pelar tjosan ska kapas bort och sen ska taket höjas samt massa annat.


VARMA MACKOR!


SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0