Tisdag

Dagen började med att vakna upp vid 12:30 snåret.
Låg och drog mig ett litet tag, sen gick jag upp och startade datorn.
Surfade runt på alla hemsidor som man "måste" kolla hittade en artikel ang nya Robinson och att dom söker deltagare, så jag tänkte..... "vafan, vad skadar det att söka." Så jag sökte till Robinson 2009 :P haha. Fan vad kul om man kommer sig med där :P.
Sedan gjorde jag lite frukost och när jag var färdig så började jag kolla på Dexter för att sedan prata lite i telefon och sen kolla 2 avsnitt av The Big Bang Theory.

Sen var det dags att fara och jobba, stod i kassan igen (som det kommer vara) och det gick helt okej. Gick bra mycket bättre än igår iaf då allt stod stilla i skallen etc. Man börjar känna igen vissa människor som kommer :P
Slutade 19:00 idag så hade 2 timmar på mig innan träningen, käkade lite och sedan cyklade jag iväg.
Kom 1 timme innan träningen men det var några som hade match Umeå City mot IKSU, matchen slutade 2-1 till City men dom drog över 25 minuter på våran träningstid. Men som tur är så spelar ingen efter oss så vi drog över 30 minuter istället.

Träningen i sig gick helt okej, det var uppvärmning sen spel så var väll rätt "lugn" träning.
Fixade ledigt från jobbet på söndag iaf så att jag kan spela matchen vi har, riktigt nice. Ska fixa så jag är ledig 1a och 2a november också. Eftersom det är maskerad nere i Sundsvall hos Hampus tror jag det var så det måste jag ju såklart fara på. Min outfit kommer inte bara va lite cool om allt går vägen, mycket hänger på håret och Johanna som frisör ;)
Men det är en hemlighet vad jag ska vara (om inte alla redan vet) men säg inget !

För övrigt så spelas just nu Papa Roach för fullt och det är de som gäller just nu.
Nu blir det att dricka ett kallt glas cola och sen prata i telefon lite samt kanske se lite How I Met Your Mother.
Imorgon är det jobb igen 16:15 - 20:00 sen träning igen.

Puss plutten
SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0