Torsdag

Klockan är 22:15 och jag sitter nere hos mamma, med en skål glass samt lakris sås. mums.
Har precis sålt och skickat iväg min dator, så nu har man ingen dator alls.
Kommer inte ha någon dator på 1 vecka iaf.

Imorgon så ska jag fara till Robin, han har fyllt år så måste dit och va med honom :)
Sen så blir det att fara och käka middag med farfar och Anton på Snack tror jag det blev (resturangen på ishallen) sen ska vi se Björklöven Sundsvall. Efter det så ska jag vänta på att plutten kommer, sen jobba.

Sen är det match på lördag och sen jobbar man natt igen, söndag blir det nog lugnt och på måndag blir det att ta bussen ner till Sundsvall. Där ska jag spela lite innebandy med BK Sundsvall och sedan kolla på lägenheten, och se om det är något ;)

Blir i Sundsvall ett tag iaf, börjar jobba på måndag igen, så är väll där så länge jag får :P
Sen kommer man hem igen och då får man väll se hur länge man stannar hemma, innan man far ner.

Blir att beställa en ny dator när jag kommer hem från Sundsvall iaf samt en extern hårddisk, HOPPAS att mina högtalare funkar till den bärbara annars blir det riktigt jävla jobbigt. Då måste jag nog damma av CD spelaren, och koppla den till datorn istället. Men det löser sig förhoppningsvis.

Det kommer bli lugnt på bloggen ett tag framöver, nu ska jag ta och äta upp glassen och sedan börja vandra hem.

Ha det bra
Puss

SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0