Torsdag

Då var det torsdag, det har varit en seg, slapp, degig dag. Vaknade av att farfar kom och plingade på dörren.
Så satt vi och snackade från 11:30 till 14:00 tiden, vi snackade om livet och om allt möjligt.
Jobb, studier, körkort, kärlek, sundsvall, tandläkaren (jag som äter massa socker), sport, osv osv. Om jag ville så kunde han ta ett snack med Mikael Andersson (sportchef löven) om att jag ska få spela hockey där. Men jag sa det att, onödigt att be om en sådan sak när jag inte är säker på att jag kan satsa 100%. Hade varit riktigt kul med hockeyn och löven, men har så många bollar i luften redan och skulle man välja hockeyn så får man offra vissa saker som jag inte vill offra.

Har spelat Spore och sätt Ant Bully ( http://www.imdb.com/title/tt0429589/ ) idag också, var väll okej film. Sedan pratade jag lite i telefon.
Missade även ett samtal från MAX som jag tror var ang att jag skulle jobba något.
Efter jag pratat i telefon blev det att fara och handla, hade som inget att äta och var tvungen att hämta ett paket också med färgpatroner till skrivaren.

popo



For på ICA Kvantum och handlade: Tvål, Nudlar, Rostat bröd, Kokt skinka, Ost, Multivitamin Juice, Saft och såklart blev det lite onyttigt också med kladdkaka, Grädde och Popcorn. Men jag är ju så jävla spe så vafan, lika bra. Skulle bara va bra om man gick upp något kilo så har man något att göra om till muskler istället ;).

we      nuuu      KG
Har kommit in lite i kylen iaf, nudlar är något som man kan leva länge på och kladdkaka med grädde blir det nog senare med lite saft :)


Så nu blir det att se film, Livet i 8 bitar, som Johanna rekommenderade. Får se om det är något att ha.
Fast kanske måste diska först, men det är så jävla jobbigt..... Var är min Svetlana när hon behövs?

En annan sak, alltid när jag ska cykla hem typ efter träningar eller som idag efter jag handlat, så funderar jag på vad jag ska skriva i bloggen. Något slags tidsfördriv även om jag har musik på. Men jag funderar iaf på vad jag ska skriva och i huvudet låter det väldigt bra, men sen när man ska skriva ner allt man tänkt så har man ju glömt allt och det låter inte alls som man fantiserade att det skulle vara. Ungefär som när man fantiserar att man är duktig på att rita, man har väääärldens bild i huvet ser kanon bra ut, men sen när man ska försöka få fram bilden så går det ju åt helvete :P

Jaja, disk eller film? det återstår att de. (men jag tror jag vet vad det lutar åt mest, eftersom idag är det en latdag...)




Älskar dig.

SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0