1 dag kvar...

...tills svanen landar...

Blev att kliva upp rätt tidigt, bad om väckning av min kära kusin. 09:50, så jag hinner vakna till lite innan jag ska möta han nere på stan för att invadera boa. Tanken var först att fara hem till den mystiske kusinen och slappa, men så blev det inte. Istället for jag hem...


Sedan runt 16:30 tiden skulle jag iväg till Niklas för att träna, ben träning stod på schemat eftersom vi inte har någon annan träning i helgen. Men har fått känningar i höger knä, så det blev att vila istället.

Ikväll är frågan vad man ska göra, blir ingen utgång iaf, är verkligen inte taggad på att supa. Känns meningslöst att gå ut just nu när man varit i Alanya där allt är gratis och mycke skönare. Så kommer man hem och ska behöva betala inträde och betala för att lämna in jackan på något ställe man ändå sticker ifrån efter 1timme.
Varför ska det vara öppet till 02:00? Man vill ju gå ut runt 00:00 men det går ju fan inte när dom har öppet till 02:00... I vote for 04:00, hade varit mycket roligare, eller iaf 03:00. Men men, blir nog att slappa sooova så denna dag går över så att man kommer fram till Lördag ;)

Sista tryout träningen med hockeyn var igår, kändes rätt så bra. Hade några byten
som jag minns var bra. Övningarna kändes att jag hade bra fart men dom kändes inte 100%. Ikväll tas laget ut och det är bara att vänta och se om man kommer med. Kommer man inte med där så får man väll se ifall det blir och kolla med TEG eller något. Annars får det väll bli innebandy..


13:40
- Hemma från stan. Kom ner till ams och fick vänta på Robban eftersom att dom drog över på tiden i typ 30min! Jävla ams... Efter det gick vi på boa och handlade lite, sen kom vi fram till att vi skulle käka. Olles valde vi och gick dit men då visade det sig att dom hade stängt, så vi gick in mot centrum igen och hade svårt att välja, MAX, Frasses, Tre Kronor eller Queens... Tre Kronor och Queens låg så "långt" bort så vi valde mellan MAX och Frasses istället. Valet föll på MAX. Efter det gick vi på Game och kollade en snabbis innan vi gick ner på Corestore där vi testade FIFA Street som va jävligt dåligt, och någon mystisk gubbe började prata med oss om Hockey att något lag vunnit med 60-4 eller vad han nu sa i C gruppen. Vi fattade inte så mycket, men nickade och sedan smög vi ifrån han.
När ja kom hem va ja tvungen att hjälpa farsan och dra iväg nå träd saker han kapat, ni vet min farsa... Mr handyman ;)

Har för ont i knät för att träna idag så får bli att vila. Sedan ringde min mor och frågade om jag vill komma och äta med dom. TACOPAJ sa hon att vi skulle äta.. och tackar man nej när hon ska göra den godaste maten så är man ju dum. Givetvis tackade jag ja.

Själva kvällen kommer att bli lugn, får sitta och uppdatera hemsidan för hockeyn för att se om man kommer med i alget eller inte annars kanske man slänger in lite tvätt i tvättmaskinen, a man got do to what a man got to do.


Igår när jag satt och kollade på Chappelles Show så hittade jag en riktigt skön låt, Wyclef Jean - President .


SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0