13:37

Vaknade vid 10 för att det bankade på balkongen, sket i det först men kunde inte somna om. Så gick ut på balkongen och då var det bordet som slog i räcket, eftersom det blåser så förbannat. Lyfte ner bordet och gick in, somnade direkt.
Sen vaknade jag igen 13:37 ;) kanske är ett sign...

Gick upp och slog på datorn, kollade dom vanliga sidorna, inget nytt bara boring stuff.

Men en sak var väldigt nice, såg att Dexter börjat igen, (dock så hatar jag Deb, fan vad hon är störande shit alltså.) så det blev att ladda ner det och ska väll fixa lite frukost och kolla på det avsnittet.

morgan
Dexter... Good Good.

Har funderat på att sälja min dator... Sälja den och skaffa en bra laptop istället och en bärbar hårddisk på kanske, 500GB eller något sånt. Någon som är intresserad av en dator?
Rätt dyrt med bärbar dator ändå, men ah det får fixa sig, får väll kanske inte så mycket för den stationära men runt 3000:- kanske.


16:30 - Kanske blir pizza idag får se, sen måste man hitta på något att köpta till Antons speciella dag... Hmmm vad kan en 19 årig liten pojke vilja ha?
Blev sugen på en kebabrulle så tror nog att det kommer bli pizza iaf. Dexter var helt okej, bra början, men återigen Deb... störande jävel. Men Dexter Morgan är cool han.. Jack the Ripper och Dexter Morgan, en blandning av dom kanske skulle vara något?


19:05 - Då har man käkat, blev inte pizza utan det blev fläskfilé och potatis istället. Vilket är mycket godare så jag är inte bitter :D
Har lirat lite NHL09 med Andreas, gick väll hyfsat ändå. Nu blir det att chilla lite, kanske spela nån match eller så. Sen är det ju AA 20:30 som man "måste" kolla på, har inget bättre för mig så blir nog det.
Blir tidigt i säng kan man ju hoppas men så blir det ju sällan iaf, ska upp 08:00 så jag hinner ner på AMS innan jag ska på MAX. Måste ta å duscha också innan.


Song of today: Finger Eleven - Paralyzer


SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0