2 dagar kvar...

...tills jag får finbesök..börjar dra ihop sig..

Det finns roligt folk... Någon random som addar en på msn sen direkt så frågar dom efter CAM.. Liksom jag vet att jag är extremt snygg hallå jag tränar ju för beach 2009. Men CAM, ne. Det är lite för överskattat. Varför kan man inte bara träffas istället, det är ju så mycket bättre. Men iaf jag svarar nej och då slutar personen att skriva.
Det är dom gångerna man tänker "Det där är garanterat en kille som inte har så mycket att göra." och så tror jag fallet är också. Men visst måste smågrabbarna få roa sig lite också.

Förut var det busringningar som var populärt men nu är det mer att man ska göra en kvinnlig mail för att sedan chatta med killar och få dom att visa sig i CAM och sedan troligen ta print screen för att lägga upp bilderna på någon hemsida så omvärlden får sig ett skratt.
Dock måste det vara väldigt jobbigt för personen som blir utsatt.

Så tänk på vad och vem ni visar er för om någon av er använder er av CAM... det kan sluta med att vi ser er på Aftonbladet eller något liknande.
Men visst finns det tjejer där ute som vill visa sig själva i CAM också, men tror dock det är lättare att du hittar en kille som låtsas vara tjej än en tjej som verkligen är tjej.


Det blev en sen dusch eftersom jag inte hann packa några duschsaker till innebandy träningen. Duschen resulterade i att jag vaknade till och inte kunde gå och lägga mig direkt. Dock så var det riktigt skönt och jag ville verkligen inte gå ut, för det var såååå varmt och skönt att bara stå där.. Kanske får skaffa mig en stol så man kan sitta till nästa gång?....

Så istället för att sova så fick jag tag i den trogna natt-krigaren Andreas och vi bestämde oss för att spela lite NHL (vi spelade sjukaste matchen vi vann med 1-0 men det satt långt inne ända in till slutet av övertidsperioden. Vi vann skotten med 61-8, vi var i deras zon 10min och dom i våran 2min, vi vann tekningarna med 28-0, så ni kan ju förstå överläget, och det höll nästan på att bli straffar och då kan ju allt hända. Riktigt sjuk match). Efter det så zappade jag igenom alla tv-kanaler lite snabbt innan jag bestämde mig för att släcka ner och sova, blev kanske lite väl sent (04:00).

Idag kommer det att bli en riktigt slapp dag, känner mig rätt så sliten. Men det blir väll bara slappt tills ikväll då det är hockey på schemat. Men det är riktigt kul så, det är ingen fara.


Saknar dig.....

SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

naawwh,! ikväll ska jag joina NHLmatcherna och göra bort mig!

2008-09-18 @ 13:47:26
Postat av: KINGCOW

61-8, hahah... Sjukaste!

2008-09-18 @ 14:11:19
Postat av: Andreas

haha jaa faaan vilken match!

2008-09-18 @ 18:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0