3 dagar kvar..

...tills jag får finbesök, synd bara att det tiden går så jävla sakta.. Känns som det var fleeeera veckor sedan vi sågs, fast det bara var 1 vecka sen.. inte lätt.

Fast tiden går inte så sakta... det går faktiskt rätt snabbt om man tänker efter, i alla fall om man har något att göra på dagarna :)

Min kära moder ringde och väckte mig idag, och ville komma förbi och prata lite, vilket hon fick göra. Hon köpte även med sig en ost och skink sallad, vilket uppskattades. Tack så mycket Mamma.

Jobb är överskattat... Men det kan ju vara kul att göra något annat än att bara sitta hemma på dagarna också.. Ringde iaf till MAX (yes det är jag som är flipparn) och där sades att jag ska dit nästa Torsdag och leka lite. Såå, alla ni som tror att jag tänker bjuda er på massa kan ju glömma det, ni kommer få betala extra istället...

Idag kommer det att vara en lugn dag. Men lite senare kommer det nog att bli lite gym och lite träning.

16:30 - Dags att fara ner till Niklas och träna så man blir "stark" och får en "gudomligt vacker kropp" ;) ... Sen efter man tränat måste man ju komma på vad man ska käka för mat... Det kändes väldigt jobbigt, tur Niklas bor nära min mor, då kan man kanske fara dit å snylta nå rester eller liknande :P


18:50 - Hemma igen, lyckades få mat hos mamma.. Makaroner och korv, smaka bara bra.
Nu blir det att ta det lugnt fram tills innebandyträningen börjar. Får väll se hur det går att spela innebandy nu när man tränat massa hockey... Men det ska nog gå bra.


22:30 - Åter igen hemma, innebandyn gick bara fint. Lite små jobbigt, men det är bara att härda. Har just nu lite ont i magen, kan det bero på att ja hinka massa vatten eller kan det vara något helt annat <3
3 dagar till svan besök! <3

Soooooova natti.


:)
Det kan man leva på....


SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer
Postat av: Lizz

haha det låter som en grreat dag!

2008-09-18 @ 08:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0