4 dagar kvar...

...tills jag får finbesök, synd bara att det tiden går så jävla sakta..

Vaknade tidigt idag 09:30 för att vara exakt och då har man gått och lagt sig runt klockan 4 efter att ha spelat massa NHL och pratat i telefon. Gick inte somna om.. Låg där i sängen i 30min och försökte somna om men det gick inge vidare... Låg och funderade på för mycket.

Istället blev det att kliva upp, ladda ner senaste avsnittet av Prison Break och göra sig lite nudlar, det är bra skit och sen några (6) hårdbröd mackor på det.


11:00 - Prison Break avklarat ett okej avsnitt.. Dags att borsta tänderna tror jag sen blir det nog att spela lite NHL09 riktigt roligt spel må jag säga.

NHL09
120:- riktigt bra inköp...

17:30 - Mat och det var renskav som stod på bordet. Något som är en riktigt god maträtt. Sedan har paketet från CDON kommit också med lite film fin fint.
Blir väll att fortsätta lira NHL tills det är dags för riktig hockey, att spelas.
Får väll se om man gör illa sig eller överlever en träning till...

lite att se
Will Ferrell box (Anchorman, Old School, A night at the Roxbury), Talladega Nights, Slagskott, Band of Brothers box, Stalingrad och The lost Battalion.

23:30 - Hemma efter ett tufft träningspass, jag klarade mig helskinnad. Men det kändes som jag skulle svimma i slutet. Måste dricka mer tror jag.

Nu blir det telefon och sedan sova, kommer bli skönt skönt....


Är alltid gott att dricka.....
Alltid gott att dricka.....

SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer
Postat av: Lizz

ge mej nhl 09!

2008-09-18 @ 19:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0