Att göra eller inte göra det är frågan.

Skulle bli en lugn dag.. och lugn har den väll varit.
Bara slappat, spelade lite NHL med Andreas, sen efter det så fixade jag massa musik och fastnade för en låt Sandra Nasic - Fever sångaren från Guano Apes. Blev att sätta på den låten på max och sedan kollade jag in i köket och tänkte...
"kan ju vara bra att diska lite nu så slipper man göra så jääävla mycket dan innan besöket kommer.."
Med den tanken i huvet och Fever på hög volym så bestämde jag mig för att slå slag i verket.


diiiisk
Man kan kanske ska skaffa sig en diskmaskin eller en Svetlana.


diiiisk
Men det gick ju bra ändå... Diskmaskinen kan vänta....


Nu är iaf lite avklarat, nästa uppdrag blir väll att tvätta lite kläder och städa. Tur man inte har det allt för stort då går det rätt snabbt när räserdammsugaren kommer fram.

Och nu har man jobbat och stått i ;) så man kanske ska ta och se en film eller kanske bara lite casual TV.


Lördag 20:00..... Snart där... ♥


SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer
Postat av: Hägglöv

eller så spelar du NHL ;D hahaah

2008-09-18 @ 17:11:16
Postat av: Lizz

jao en bänkdiskmaskin är ju ett hett tips, det är underlättar iaf.

2008-09-18 @ 19:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0