FH

Idag har man bara tagit det lugnt, vaknade runt 12 tiden och kollade lite tv.

Sen blev det att lira lite NHL med Andreas, Peter och Peter. Gick väll inte super bra men :P

Efter det så kollade jag AA, haha.. Jag vet det är kasst, men har man börja se något så måste man fan se hur det slutar.
Man ska ha riktigt tråkigt ifall man ska orka se det. Inte lätt alltså, men har man tråkigt så funkar det.

Kollade lite på hockeyn Luleå - HV71 där Luleå förlorade med 3-2 dom spelade riktigt uselt shit, skulle inte förvåna mig om dom åker ut elitserien nu.. Tråkigt :(

Såg lite film From Hell, den var riktigt nice. Har för mig att jag sätt den förut, känner igen vissa saker. Men det måste varit väldigt länge sedan isf.
Slutet var mycket bra, Jack The Ripper är nog min idol.. Kanske ska bli som han? :O
Gillar sista mordet iaf, får man bjuda på lite hjärt-te kanske?

Klockan är nu 20:39 i skrivande stund, vad ska man hitta på nu måntro.

Får kolla vilka roliga personer som är hemma å inne på MSN eller något, kanske kolla någon till film.. Wanted kanske, vissa säger att den är bra och vissa säger att den är kass.. Men Angelina är ju med, så kan nog funka iaf.

Men först måste jag ringa ett samtal till en viss svan och se hur det går långt borta i annan stad.

Imorgon måste jag fara ner på stan och sätta in pengarna som jag fick, vet dock inte hur länge dom har öppet på en söndag men det lär vi väll märka. Sen på måndag så måste jag förbi ams och lämna papper så man får pengar. Sen blir det MAX och lära sig kassan tror jag att det är sagt, får se hur det går :P

Ni får ha en trevlig kväll och hoppas ni har en trevlig helg också.. Natti
xoxo

SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0