Fullt upp

Jaha då har man haft en full dag då. Började med att kliva upp vid 08:20 sen fika lite och fara ner till AMS för att lämna in några papper så man får nå pengar. Sen blev det MAX, och idag fick jag lära mig kassan. Det var faktiskt roligt. MYCKET roligare än att dressa, kom fram vissa "funny looking persons" om man säger så. Men det är kul, alla är så trevliga :P

Sen har vi ju "Hårdrocks Zonaria" Emil som jobbar där ;) så en kändis jobbar man med iaf (http://www.zonaria.com/). Men riktigt trevligt, vi pratade en massa.

När jag slutat så for jag hem till Robin för att vi skulle ner på stan, jag skulle sätta in pengar på kontot samt köpa en present till Anton som fyller år idag.

GRATTIS ANTONT PÅ 19ÅRS DAGEN (synd bara att 19 suger.... :) )

Köpte en bok åt honom "1001 filmer du måste se innan du dör" något sånt hette den, tack för tipset Johanna.
Robin skulle också göra något men smart som han är så kommer han inte ihåg vad, så vi far hem.

Jag kommer hem och hinner knappt sätta mig innan Jens frågar om jag vill med på och träna innebandy, och det är klart jag ska.

Innan träningen far jag till Anton och käkar lite tårta en snabbis, bästa uppvärmningen lite tårta. Smakade riktigt bra.

Satt mig i bilen med Jens och kollade han i ansiktet, han berättade att han blivit nerslagen i fredags och det kom väll inte som en stor överraskning om man säger så ;).

Träningen gick faktiskt väldigt bra och nu är jag hemma har precis stoppat in saker i tvättmaskinen måste renbädda sängen också så jag kan sova.
Kan även vara bra med lite mat, har bara ätit 3 mackor och 2 tårtbitar idag, så lite mat vore inte fel.. Får se vad som finns, och till det så blir det nog att se lite Family Guy, American Dad och Entourage.


Imorgon fyller en viss person år <3, hoppas du får en kanon dag.
Och imorgon så äre jobb, mer kassa och mer inlärning innan det börjar på riktigt nästa måndag, efter jobbet blir det hem och packa lite sen ta sig ner till busstationen.
 


SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer
Postat av: Ann

Int äre väl Stekarn som ha blive nerslöjje?

Haha

2008-09-30 @ 18:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0