Lite i lä..

08:50 - Har nyss fikat, sitter och kollar lite på MTv. Gick ner till tvättstugan

och tvätten var fortfarande blöt, så blev att slänga in i torktumlaren.
Ska jag kolla när bussar går, känns som det kommer bli rätt så stressigt...

Ne nu ska jag ta och fara på jobbet..


14:35 - Precis kommit hem och tagit ur tvätten. Känns som man måste skynda sig lite bussen till Sundsvall går 16:05. Idag har det varit bra på jobbet, stressigt och så.. Men kassan funkar det bra i hade en bra dag. Saknades dock 60kr när jag räknade ihop kassan, aj aj. Har iaf fått beröm för att jag varit duktig och det är alltid kul att höra, keep up the good work.

Nu måste jag käka något blir nog tortellini med ost och spenat mmmmm...
Sen måste jag packa också och efter det måste jag ta mig ner till busstationen, tror jag ska få skjuts av pappa så då äre ju lugnt.

Det är födelsedagsbarn hela tiden nu känns det som, igår var det Anton som fyllde 19 och idag äre ingen mindre än Johanna som fyller det meningslösa talet.

GRATTIS JOHANNA PÅ 19ÅRS DAGEN, massor av pussar och kärlek och hoppas att din dag blir kanon!

Sundsvall från Tisdag - Söndag? kanske eller något, börjar jobba Måndag 16:15 så bara jag är hemma tills dess så äre lugnt. Men det löser sig.

Magnus Betnér på torsdag också, kommer bli jävligt kul.
Ja ja måste skynda mig lite nu tror jag.

Bloggen kommer nog ligga lite i lä dom närmsta dagarna, vi får se hur det blir. Men ni får sköta om er, på återseende :)

Puss och Kram


JOJROJB KLIPP:  Magnus Betnér


SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0