Slut på det roliga..

...iaf för stunden.

Det blev en tidig morgon, kliva upp runt 06:30 eftersom Johannas buss gick 08:05. Vi fikade och vandrade ut med hunden.
Mamma kom och hämtade oss och skjutsade oss till bussen, väl där fick vi vänta lite innan bussen skulle gå.


När bussen hade gått så var det 1 timme tills jag skulle börja jobba, så jag satt på busstation och väntade.
Kom till MAX vid 08:45, fick sätta mig och läsa igenom info om massa olika saker samt göra några tester som gick bara fint.

Sen efter det vare ut i köket och kolla, blev inge flippa burgers men fick iaf lägga på allt som ska va på, så jag kunde ju vara jävlig om jag hade velat ;)

Fick jobba när det var som mest, hade båda cheferna och totalt var vi väll 7st som jobbade :P
Gick iaf bättre än vad jag hade trott och det tyckte mina chefer också, har väll typ 3st som lär mig, men såklart så är Kotchi den bästa.


Sen när jag slutade där vid 14:00 så gick jag och fixade mina croccs skor och sedan gick jag på Stadium och köpte tejp till klubban och till benskydden.


Ikväll blir det hockey med TEG för er som inte vet (har tränat med dom hela veckan, sedan jag och Niklas fick nobben av Lanza), det är den sista träningen innan dom tar ut laget. Får hoppas att man kommer med, känns bra iaf men så ska man ju aldrig säga då blir det ju ett helvete.
Kommer man med så äre match på fredag och det vore jävligt kul, så hoppas, hoppas. Kommer man med så måste jag även titta in en ny klubba och lite sånt, synd bara att klubborna kostar så jävla mycket 1500-2000kr.

Vad har jag å Johanna gjort då, vi har varit på Stan, lagat god mat (Johanna kommer laga det mesta framöver), vi har gått riktigt mycket, blivit bjudna på middag nere hos mamma, sett massa filmer och ätit massa popcorn, glass och salta pinnar. Vi har kollat på hockey (synd att fel lag vann bara, men vi får kolla in en till match), vi har bara har haft det bra. Vi ses snart igen, längtar redan. Blev som tomt här nu ju...


Imorgon blir det att fara och jobba igen och lära sig lite mer :)
Annars vet jag inte riktigt vad som händer, får väll hoppas att det blir match att man kommer med i laget är riktigt taggad.
Men blir nog att ta det lugnt har ju varit fullt upp hela veckan.


Nu blir det att se alla serier man missat, är väll 7st avsnitt eller något man missat, så nu har man lite att göra ändå.


Saknar dig, ses snart svanen, puss puss



Song of today: Kid Rock - American bad ass

SHAKE 'n BAKE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0