TBBT

Så har man kommit hem från jobbet som var väldigt stressigt idag.
Man känner sig så himla i vägen när man är ny å inte kan allt, men man lär väll sig...
Cyklade förbi Statoil och köpte lite cola å chips för att det måste man ju ha när man ska se serier.

Kom hem och kollade på How I Met Your Mother, det var helt okey men inte super.
Efter det så blev det The Big Bang Theory, det är riktigt bra.. Har du inte sätt det så rekommenderas det, komedi. Dock förstår man inte vissa skämt då det är mycke "nörd" snack fysik och såna saker :P

Efter det så blir det att se Prison Break, får hoppas att det är bra.
Och när det är slut så har jag sätt alla serier jag sparat på, då äre bara vänta på nästa vecka.

Kollade upp hur jag ska jobba Måndag och Tisdag blir det sen ledigt och sen Måndag igen, så det innebär att det blir Sundsvall med andra ord.

Magnus Betnér på Torsdag med Johanna, hoppas han är grym iofs så brukar han va det så ska väll inte vara några bekymmer.

Ikväll då? jadu, bra fråga... Har inte allt för mycket pengar (hoppas det kommer nästa vecka), så blir nog ingen utgång och det hade det nog inte blivit iaf inte så taggad på att dra ut. Sen finns det ju bara skit ställen i Umeå nästan iaf..

Har iaf hört mycket bra om Schlagerklubben, någon som vill dit någon gång?

Så ikväll blir det väll bara lugnt, se lite tv/film eller något och bara slappa.. Känner mig rätt så trött också var längesedan man gick upp tidigt så det är ju som nytt för mig :P


bang
The Big Bang Theory - Riktigt underhållande, rekommenderas.


Mother
How I Met Your Mother - Också riktigt underhållande, Barney är bäst! :)



Song of today: Nuttin But Stringz - Thunder



SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer
Postat av: Viken

haha Big bang theory ;D, är ju nice

2008-09-27 @ 18:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0