The day has come

Ikväll kommer svanen inflygandes vid 20:00 tiden. Inte så länge kvar nu.


13:30 - Har precis städat färdigt, dammsugit, dammtorkat, skura toan, tvättat klart kläder och burit ut massa onödigt trash. Frågan är vad man ska göra nu tills klockan 20:00.

Mamma ringde iaf och väckte mig imorse vid 10 tiden, för att hon skulle ner på stan och då frågade hon ifall hon ville att hon skulle köpa skor åt mig som jag ska ha på jobbet. Efter det så hade jag svårt att somna om, man halvsov ungefär. Vaknade senare runt 11:30 snåret och bestämde mig för att gå ner och hämta tvätten, stötte på min kära granne.

Sen när man ändå var varken så kunde man lika gärna börja städa.


Får väll se hur bloggen uppdateras som kommande dagarna, kanske lite segt eller kanske varje dag, ni märker väll.

På söndag blir det iaf att gå på hockey, jag, Robin och Johanna. Johanna måste ju förlora hockey oskulden någon gång. Så Robban var riktigt taggad. Kommer bli kul kul. Annars i veckan får vi se va som händer, tisdag är det iaf middag hos mor, och får se hur det blir med träningar.... Kan ju kanske vila lite, får kanske min träning iaf....


Jaja, nu sitter man här och räknar ner, kanske får spela lite spel för att fördriva tiden eller så, något hittar man ju alltid på iaf.


Snart är du här....


Take care.


Song of today: Gavin DeGraw - In Love With A Girl


SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer
Postat av: Lo

vad tycker du om min nya header? passar den till min blogg?

2008-09-20 @ 13:45:19
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0