Dag 3?

Hejsan..

Det ar vall dag 3 eller 4 eller nagot pa resan...
Det ar sa mycket har, sa man haller som inte sa stor koll :P
Allt ar stralande bra, vi har nyss vaknat och jag har tagit mig en dusch.

Igar sa var vi runt och vandrade, vi gick in pa olika affarer Billabong, dar jag kopte mig
ett par shorts (500kr, kanske 700kr i Sverige), samt ett skarp.
Sedan gick vi vidare till Quicksilver hittade massa saker men kopte inget.

Tog oss till Diesel affaren dar jeansen var ganska dyra, mellan $200 - $350.
Robban kopte sig ett par jeans men jag stod emot :P

Senare pa kvallen gick vi ner till en sportsbar brevid Madison Square Garden, och
kakade en valdigt god stek samt kollade pa Washington - Rangers, det var en bra match
som dock Washington vann. Synd att det inte var denna matchen vi fick se.
Men men, ar vall inte sista gangen man ar har ;)
Efter det gick vi tillbaka till varat Hostel, och borjade snacka med vara roommates,
och det slutade med att vi skulle ta en tripp pa stan.
Dock stanger ju allt sa javla tidigt... mellan typ 2 och 4.
Och dom kallar New York... "The city that never sleeps" ..

Idag hade vi tankt att ta oss till Top of the Rock och kolla ut over stan och fa nagra fina bilder.
Sedan far vi se var vi tar oss.
Snart ar det dags for festivalen ocksa, sa vi haller pa att kolla spelschemat etc.
Men nu ska vi kila ivag.


Hade peace.

ps. jojjan jag bara lurar dig, klart du inte kommer fa nagonting... vad ska man kopa at dig :P .. miss you, puss ds.

Kommentarer
Postat av: sexygirlfromsweden

Jag tycket all er shopping börjar likna lite väl mycket "sex and the city"....

Shoppar du inte åt mig så.. DRA EN GRÄNS.

2009-04-29 @ 21:36:36
Postat av: sexygirlfromsweden

Jag tycker all er shopping börjar likna oroväckande mycket "sex and the city"...

Om det inte är åt mig du shoppar så.. DRA EN GRÄNS.

2009-04-29 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0