Klader, klader, klader....

Hejsan alla glada.

Vi har det bara bra har borta i New York.
Idag har vi chillat Downtown, akte Subway ner och vandrade runt.
Vi besokte Century 21 dar det var sa sjukt mycket klader, och billigt.
Kopte mig 2st trojor for $20 styck (180kr ungefar), i Sverige skulle dom kanske
kostat 500-600kr. Sa ett bra kop skulle jag saga.

Sedan vandrade vi vidare och kollade pa en massa saker...
Vi akte lite Staten Island Ferry och kollade pa Frihetsgudinnan :)
Efter det vandrade vi upp langst Broadway och gick in pa diverse affarer.
Vi gick in pa Yellow Rat Bastard, dar jag kopte annu en trojo samt en axelvaska.
Och den kan vara bra att ha da man fan har kopt en helt ny garderob....
Man skulle inte haft med sig sa mycket, hade rackt att komma i dom kladerna man hade pa sig.

Kladerna har ar sa billiga, saker som kostar 500-600 i Sverige gar pa kanske 200-300 har..
Sa man kommer ha en hel del klader, just nu har jag kopt.. Jeans, 3x T-shirt, shorts, skor...
Samt lite hemligheter till en Svan, och det har bara gatt 3dar... Sa man kanske ska lugna
ner sig lite :P

Har far ni iaf ett litet smakprov pa New York och det vi satt... Enjoy.

   

 

Kommentarer
Postat av: Hägglöv

Man blir fan avundsjuk

2009-04-28 @ 11:52:47
Postat av: Svan

HEMLIGHETER!

DET MÅSTE VARA FLERA PRESENTER, TILL MIG!!! :D :D :D

2009-04-28 @ 22:08:23
Postat av: Svan

HEMLIGHETER!

DET MÅSTE VARA FLERA PRESENTER, BARA TILL MIG !!! :D :D :D

2009-04-28 @ 22:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0