Sportdag

Har varit lite av en sport dag idag.
Sov ut ett tag sen gick jag och tog mig lite fika.
Sedan var det dags för Innebandy SM final för damer, som jag inte kollade speciellt noga på :P
Efter det blev det SM final för herrar där AIK lyckades vinna.
När matchen va slut så åkte jag till pappa för att käka.
KÖÖÖÖTT!!

Sedan så kollade vi på NHL slutspelet, Washington - Rangers där rangers vann med 1-0.
Nu står det 2-0 i matcher och Rangers har 2 hemma matcher som väntar.
Dom får bara vinna 1 av dom för att jag och Roban kanske ska kunna se en match i New York.
Bästa vore om Washington vinner båda och sedan vinner Rangers then 5e matchen.
För vi har så vi kan se den 6e matchen, och hoppas dom avgör matchserien där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0